Sometimes you need to change the outside

Onder het motto: “Sometimes you need to change the outside, to get people to discover the inside”, hield Lidl de Zweedse foodies voor de gek. Drie weken lang heeft het toprestaurant op volle toeren gedraaid en uiteraard waren alle producten waarmee de chef en zijn team kookten afkomstig van de Lidl.

[vimeo id=”79183003″ width=”100%” height=”400″]

Gerelateerd

De Samenwerkcoach - Johan Slagboom

De Samenwerkcoach

‘Wij voelden ons ontzorgd’ Johan Slagboom Ook in deze opdracht voor branding voor De samenwerkcoach hebben we de samenwerking met Kitemedia als zeer prettig ervaren.

Lees verder
Gerko Tempelman - Stroom Amsterdam

Stroom Amsterdam

‘Vanaf moment één voelden we ons serieus genomen en in goede handen.’ Gerko Tempelman Kitemedia heeft Stroom Amsterdam voortreffelijk geholpen met het ontwikkelen van een

Lees verder

maak het waar

met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Campagnes

Bezoekadres

Wil je worden opgemerkt?

Neem contact op