Social media: Omdenken

Bagels & Beans gebruikt slechte recensie in zijn voordeel

Hoe reageer je op een slechte recensie?

1. Een vernietigende recensie voor je restaurant is altijd schrikken. En vooral als daar op social media veel over wordt gepraat. Bagels & Beans kreeg vorige week de volgende tweesterrenontbijtrecensie van Het Parool voor zijn kiezen:

VdUCHBV

2. In plaats van bij de pakken neer te zitten, werd van de nood een deugd gemaakt met deze slimme actie:

TaAnEYh

3. Inclusief grappig actiebeeld:

4. En de actie was een succes: tientallen recensies en positieve reacties stroomden binnen:

ezQ3jGP

5zVkkof

Afkomstig van Parool.nl en debestesocialmedia.nl.

Gerelateerd

De Samenwerkcoach - Johan Slagboom

De Samenwerkcoach

‘Wij voelden ons ontzorgd’ Johan Slagboom Ook in deze opdracht voor branding voor De samenwerkcoach hebben we de samenwerking met Kitemedia als zeer prettig ervaren.

Lees verder
Gerko Tempelman - Stroom Amsterdam

Stroom Amsterdam

‘Vanaf moment één voelden we ons serieus genomen en in goede handen.’ Gerko Tempelman Kitemedia heeft Stroom Amsterdam voortreffelijk geholpen met het ontwikkelen van een

Lees verder

maak het waar

met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Campagnes

Bezoekadres

Wil je worden opgemerkt?

Neem contact op