Interactief adverteren

Hier een mooi voorbeeld van interactief adverteren in de openbare ruimte.

Een briljante reclamecampagne met als doel mensen te herinneren aan het wonder dat vliegen heet. Reclamebureau Ogilvy creëerde enkele digitale billboards waarop een jongetje interacteert met de echte wereld: opstijgende vliegtuigen van British Airways.

Gerelateerd

De Samenwerkcoach - Johan Slagboom

De Samenwerkcoach

‘Wij voelden ons ontzorgd’ Johan Slagboom Ook in deze opdracht voor branding voor De samenwerkcoach hebben we de samenwerking met Kitemedia als zeer prettig ervaren.

Lees verder
Gerko Tempelman - Stroom Amsterdam

Stroom Amsterdam

‘Vanaf moment één voelden we ons serieus genomen en in goede handen.’ Gerko Tempelman Kitemedia heeft Stroom Amsterdam voortreffelijk geholpen met het ontwikkelen van een

Lees verder

maak het waar

met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Campagnes

Bezoekadres

Wil je worden opgemerkt?

Neem contact op